חדשות

שר הבריאות הורביץ: נשים דגש על נושאי רפואה מונעת

נושאים נוספים בהם מתכוון השר לעסוק: הכנסת חדשנות למערכת הבריאות, חיזוקה של המערכת הציבורית, הגברת הנגישות לרופאים בכל הארץ וקידום נוסף בתוכניות לאורח חיים בריא

שר הבריאות ניצן הורביץ (צילום: ויקיפדיה)

שר הבריאות החדש ניצן הורוביץ, מתכוון לתת יותר דגש על נושאי רפואה מונעת, הכנסת חדשנות למערכת הבריאות, חיזוקה של המערכת הציבורית, הגברת הנגישות לרופאים בכל הארץ וקידום נוסף בתוכניות לאורח חיים בריא.

השר פירט זאת בטקס החלפת השרים במשרדו. הורוביץ אמר לבכירי משרד הבריאות: "אני כאן כדי לחזק אתכם ולאפשר לכם לעבוד למען הציבור; אני כאן כדי להבטיח שאף שיקול זר לא יחדור למרחב הזה ושנוכל לעבוד בצורה מקצועית ונקייה. לא אאפשר לבעלי אינטרסים וגורמים משחיתים לפגוע במקצועיות, במוסריות וביושרה של מערכת הבריאות" – ובכך רמז לפרשת השחיתות הנוגעת ללשכת שר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן הנחקרת במשטרה ובין השאר נוגעת ללחצים על ועדת סל התרופות ורפורמת סימון המזון.

עוד אמר השר כי מבחינתו "מדיניות בריאות נכונה גם מונעת תחלואה לפני שהיא מתפתחת, ומצמצמת מראש את המפגש של האזרח עם בתי החולים". הוא גם רמז כי משקל רב יותר בפעילות בתקופת כהונתו יינתן לשירותי הבריאות בקהילה.

נושאים קשורים:  שר הבריאות ניצן הורוביץ,  משרד הבריאות,  רפואה מונעת,  יעקב ליצמן
תגובות
אנונימי/ת
16.06.2021, 22:35

אמן ובהצלחה. סוך סוף שר בריאות שהבריאות
בראש מעייניו.
נושא חשוב אחר תקינה שתתאים לocd של מדינות ‏פיתמתפתחות

אנונימי/ת
16.06.2021, 23:12

לא לשכוח את הפנימיות!!!

17.06.2021, 06:15

אני קורא לשר להבדיל היטב בין סיסמאות וקלישאות שאין מאחוריהן ראיות אמיתיות לשיפור בריאות כללית לבין התערבויות מועילות באמת.
מציע לצאת מהקופסא: לעודד, במימון ציבורי, מחקרי ניסויים מבוקרים התערבותיים 'ללא מוצר'.
נ.ב. לשים דגש על רפואת השיניים - שזקוקה לחיבור ולשקיפות.

אנונימי/ת
17.06.2021, 08:17

בשביל להגביר נגישות לרופאים צריך להגביל נגישות לאוניוורסיטה לרפואה בשביל ילדים יהודים - תורידו ציון יעד הפסיכומטרי שיהיה שווא לערבים בארץ, כך מגיעים גם לשוויון וגם לנגישות לרופאים.

אנונימי/ת
17.06.2021, 09:49

רפואה מונעת זה- מתן עוד תקנים לאחיות בריאות הציבור
ולהחזיר את אחיות בתי הספר למשרד הבריאות!!